Mrsanne bugün aşısını olduk şuan durumu gayet iyi vermedim de🥰 zaten hemşireside cıkınca verebilecegimi söyledi inşAllah çıkmaz ben kendimde çok fazla ilaç kullanan biri değilim tavsiyede etmiyorum. Cocuguma asla istemem🥹ama işte bazı bilmişler ver de git ver de git die başımın etini yedikleri için tereddütte kaldım ama onun için en iyisini ben bilirim o yüzden gerek duymadım🥰❤️❤️