gmzshn Bebeğim 18 günlük geceleri 2 saate bir acıkınca kalkıyor gece uyuması güzel ama gündüz uykuları çok kötü uyumuyor sürekli ağlıyor bi ihtiyacı olmadığı halde. Lütfen birisi bana 40ı çıkınca düzelecek desin 😆🥶
hunilimomm gmzshn düzelmiyor 😂 sen alışıyorsun ne kadar altı temiz karnı tok olsa da ağızdan da gazını iyi çıkartması gerek benim kızım 2 aylık olucak nerdeyse hergunu birbirine uymuyor bu iki günde gündüz uykusu yok gazı var cunki ama çıkartmıyor
35izmir gmzshn seni istiyo cnm senin sıcaklığını kokunu ilgini sesini memede durmak ta ister bu sürede
Busrakaratas gmzshn benim bebeğim hiç uyumazdi Wc bile gidemezdim 40 i çıkınca düzeldi yani ilk zamana göre daha iyiydi öyle demişti annem öyle de oldu ama her bebek bir olmuyor inşallah sizinkife düzelir Allah bağışlasın 🌸
Suleakblt gmzshn valla benimki 40 çıkınca bpzuldu geceleri yine iyide gündüz pek uyumuyo kucakta durmak istiyo 4 5 ayluk olsada eline oyuncak falan versem dursa diyorum çünkü iş yapamıyorum temizlik yapamıyorum yemek bile yapamıyorum bazen inşallah sizinde daha da çok bozulmaz 😂
Rumeysaden Valla kızım 2 aylık gündüz uyumuyor gece uykusu iyi ama hep kucak istiyor gündüz wcye bile gidemiyorum
gmzshn Busrakaratas amin sizinkinide inşallah bizimde düzelir annemde öyle diyor kırkı çıkınca düzelir