Merhabalar güzel anneler 🌸
Danışmam gereken bir konuda yardımlarınızı rica ediyorum. Benim 5 ay 21 günlük oğlum var. Ek gıdaya henüz başlamadık bu hafta sonu başlayacağız inşâ’Allah. Bebeğim Doğduğundan beri gün aşırı kakasını yapardı. Normalimiz her gün en az iki en fazla 4 kez kaka yapardı. 6 gün önce ishal oldu öyle bir yapıyordu ki sırtına kadar çıkıyordu ilk kez böyle görüyorduk. 2. Doz Rota aşısında sağlık Ocağında ki ebe diş çıkarma belirtileri vs dedi. Bebeğim aşırı ishali 4-5 gün devam etti sonra kesildi ve Bugün 6. Gün fakat kaka yapmıyor. Başına gelen var mı.? Bu normal mi.?