efeninannesi4207 neden ameliyat oluyor bilmiyorum ama benim kızım 30 günlükken rutin kontrolünde birden bire bizi çocuk cerrahisine yönlendirmeleriyle fıtık ameliyatı oldu. Fıtığı yumurtalığına kaçmıştı. En azından sizin bilginiz var ameliyat olacağından, kendinizi bi hazırlama süreniz var :) evet tabiiki çok zor ama bebekler bizden çok daha güçlüler ve dirençliler. Sadece narkoz aldıkları için 1 saat kadar ne olur ne olmaz diye ameliyat sonrası yoğun bakımda bekletiyorlar, refleksleri normal mi diye bakmak için o kadar. Sonrasında süreç zaten bildiğiniz gibi işliyor, doktoru geliyor , emziriyorsunuz yada mama veriyorsunuz refleksleri yerinde ise taburcu ediyor. Benim kızımın dikişleri için fitil vermişti ağrı için doktoru. Onu kullandık, ama o hiç durup dururken ağlamadı, ağrısı sızısı olmadı. Küçük olması bu noktada iyi için ağrı sızı pek bilmiyorlar. Erkekse eğer sünnet gibi düşünün ben öyle yapmıştım sakinleşmek için, kızım sünnet oldu demiştim, sonuçta o da minik bir ameliyat :) Çok çok geçmiş olsun.