Cinarimmm Merhaba denemedigim mama kalmadi gaz sorunununasamiyoruz gungoren bagcilar civarinda 0-3 ay evolvia kullanan varsa deneme amacli bana binolcek verebilir mi doktor onerdi ama bu mamayids alip atmak istemiyrum ??
Kikiriki Cinarimmm ben kullanıyorum ama 6-12 ay maalesef ama bence gaz yapmaz çünkü hafif bir mama Ama kilo yapmıyor hiç
Beraninannesii Cinarimmm Doktor önerisiyle kullanıyoruz gaz yapmıyor kilo alımına bugün bakicam ama kokusu biraz kötü. Benim bebeğim yinede sevdi .
Hkshkshsk Cinarimmm evolvia kullandık cok gaz ve kabiz yaptı sma optipro aldım hem bebeğim sevdi gaz kabızlık sorunu kalktı hem üzerine iyi kilo aldırdı denemediyseniz tavsiye ederim bizde biraz pahalı diye bı kaç başka mama kullandık hiç ağzına sürmüyor yemedi bile
Kikiriki Cinarimmm biz ilk ay Aptamil kullandık çok gaz yaptı bıraktık bebelac Gold kullandık 8. Aya kadar ama Benim oğlum biraz kilolu olduğu için doktorumuz evolvia ya geçin daha az şekerli buna geçin kilo almasin daha dedi dediği Gibi kilo almamaya başladı. Oyüzden gaz olayını bilmiyorum ama Bebelac Gold gaz yapmadı