Kızlar uzun zamandır aktif değildim ama bir şey sormak istiyorum. Reglim biteli 1 hafta kadar oldu, bugün az miktarda mukus gibi bi akıntım oldu, berrak ama kahverengimsi lekeli 😬 yumurtlama dönemi belirtisi midir yoksa bir gebeliğin habercisi mi? Korunuyoruz ama çok korkuyorum test yapsam da çıkmaz ki daha reglim biteli 1 hafta oldu. Başına gelen ve gebe çıkmayan var mı