Maalesef mastit, ben çok ağır mastit geçirmiş biri olarak söylüyorum kesinlikle hemen doktora gidin ilerlemeden. Benim o kadar çok ilerlemişti ki gogsum sıcak çayla yanmış gibi bildiğin et gibi kıpkırmızıydi delirmek uzereydim acidan. Sizinki muhtemelen yeni başlıyor sıcak suyla duş alın ovun sicak suyun altında hemen süt sağma makinesiyle sağın bol bol sağın ki bosalsin içi süt kanalları iyice tikanmadan açılması gerek ve doktora gidin. Çokk geçmiş olsun