Ben de var sallanma durumu yok vakumu çok kuvvetli
Sesi.cok maalsef
Birde donen pervane geniş dönmüyor pek o yüzden çiğ köfte falan çok şahane olmuyor.
Ama fiyatına göre uygun hele hamur yoğurma çok kolaylık oluyor onun yoğurduğu hamur bi farklı gerçekten el gibi degil