Merhaba güzel anneler 15 gün deneme yanılma yoluyla doktorumuz alerji maması verdi, şikayetlerimiz azalırsa o şekilde anlarız dedi, bebeğim bugün 51 günlük. ( Aptamil pregomin syneo)
Dün bir arkadaşım yazdı alerji maması kilo aldırmaz dedi, aklıma şu takıldı bebeğim daha 51 günlük kilo almaması mümkün mü?, Eşim de bütün mamalar kilo aldırır diyor. Kullanan anneler yorumlar mı? Alerji maması kullanan varsa etrafınızda bebelerin kilosu normal değil mi?