Gozzy0307 2 gündür gece çişli bez alamıyorum, kendisi uyanmadan 4 saat uyumaya başladı 2 gündür ben de uyandırmadım. Çünkü gündüz çok az uyuyor. Sıkıntı mı sizce? Bezinde de çok az kristalleşme vardı. Uyandırmadan mıyım sizce
mammacitahll_1 Gozzy0307 Dilan21 Merhabalar arkadas bahsetmiş zaten benim de eklemek düzeltmek istediğim bi konu var musadenizle bazi değil bebekler uyur halde iseyemezler zaten evet bu da tuvalet iletişimini kolaylastiriyor ybb kullanan bı anne olarak yorum yapmak istedim endişelenecek bı durum yok yetersiz beslenme değil içinizi rahat tutun
Gozzy0307 Edayaz kızım akşamları çok ağlıyor, huysuz oluyor ve hep memede kalmak istiyor. Akşam 8den 11e kadar aralıklarla hep emzirdim. 11de zar zor uyudu. Gece 3te uyandı bezi ıslak değildi. Sonra 5te ve 7de tekrar emzirdim. Sabah bezi çişliydi. Akşam sütüm yetmiyor mu acaba
mammacitahll_1 Edayaz Kusura bakmayın ama nasıl böyle bı kanıya varsınız gece bebeginize bez bağlamayın kuru kalkar hiç uyanmassa lütfen anneyi endiselendirmeyin
Gozzy0307 Ada2021 kızım akşamları çok ağlıyor, huysuz oluyor ve hep memede kalmak istiyor. Akşam 8den 11e kadar aralıklarla hep emzirdim. 11de zar zor uyudu. Gece 3te uyandı bezi ıslak değildi. Sonra 5te ve 7de tekrar emzirdim. Sabah bezi çişliydi. Akşam sütüm yetmiyor mu acaba
mammacitahll_1 Ada2021 Keza sizde öyle yanlış bir yorum bu bebekler beyinlerinde salgilasiklari adl isimili bir hormondan dolayı uyurken işeyemezler zaten ki bebek hiç uyanmamis lütfen biz anneler zaten evhamlıyiz doyuyormu aç mi çok uyudu az uyudu vs. diye @Gozzy0307
3310umbozuk 46 günlük kızımda 4 hatta 5 saat kesintisiz uyumaya başladı gece yatmadan ve savah erkenden değiştiriyorum bezini ama baya dolu oluyor. Yani o tek emmeyle doluyor muhtemelen. Gece ne kadar emziriyorsunuz
Gozzy0307 3310umbozuk kızım akşamları çok ağlıyor, huysuz oluyor ve hep memede kalmak istiyor. Akşam 8den 11e kadar aralıklarla hep emzirdim. 11de zar zor uyudu. Gece 3te uyandı bezi ıslak değildi. Sonra 5te ve 7de tekrar emzirdim. Sabah bezi çişliydi. Akşam sütüm yetmiyor mu acaba
3310umbozuk Gozzy0307 ağlayıp sürekli memede kalmak istemesi gazdan da olabilir sütünüz yetmiyor da olabilir mama deneyebilirsiniz o zaman ortaya çıkar
Dilan21 Bazı bebekler gece işemiyor. Sabah kalkınca işiyor. Bu da aslında bebeğin tuvalet iletişimine açık olduğunu gösteriyor. Sabah kalkınca yapıyorsa sorun yoktur. Ben 30. Günde sonra gece kaldırmayı bıraktım saat 12 den 5 e kadar aralıksız uyuyordu.
Dilan21 Gozzy0307 az yapıyordu. Uyanınca doluyordu. Bir arkadaşımın çocuğuna hiç yapıyordu. Uyanınca yapıyordu. Misal o tuvalet alışkanlığını çok rahat kazandı.
Edayaz mammacitahll_1 bende kuru bez yüzünden doktora gittim doktorumun söylediğini paylaştım amacım endişelendirmek değil bilgi vermek
Gozzy0307 mammacitahll_1 çok teşekkür ederim gerçekten korkup üzülmüştüm. Günlük çişli bez sayımız 7 8 oluyor. Gece 4 saatte yapmayınca tedirgin oldum. Kristalleşme olmuş o zaman diliminde ama genel olarak bez sayısı iyi olduğu için sıkıntı olmaz sanırım
mammacitahll_1 Gozzy0307 üzmeyin kendinizi bebeğim 56 günlük 40.günden sonra bebek bezi kullanmayı bıraktım ve en kolayı geceleri oluyor bebek isiycegi zaman uyanır ve sinyal verir ben de anlarım ki evet cisi gelmiş tuvalete goturmeliyim eğer ki uyanmassa sabaha kadar kupkuru bir bez olur merak etmeyin herşey yolunda tadını çıkartın misss gibi uyumuş minik kuzu
Rumeysaerva Gozzy0307 bebeginiz çok küçük bence 2 saate bir uyandırmanız gerekiyor o yüzden çiş yapmamıs olabilir