Lilasever1 Şimdi elticiğim kardeşleri ve kendi çapında doğum günü yapmış dün eşimi de benide çağırmadı bu sefer çocuğun doğum gününü kutlamak için yazayım mı aman boşver miii
Fenty Lilasever1 Yazın tabii ne olacak siz güzel olanı yapacaksınız sonuçta. Kendinizi farklı bir konuma düşürdüğünüzü de düşünmeyin. Herkes kendine yakışanı yapar sözünü hatırlayın.
Anisa21 Lilasever1 bı laf vardır seni seveni sende sev seni sevmeyeni sende sevme böle düşün çağırmamişsa msjda atmiycan kendini düşürürsün
Kartaaneesiii Lilasever1 bence yazın bir mesaj atmak zor değil. Benim bebeğimin da yaşı dolmadı ama evim küçük mesela iki taraf aileler de kalabalık o yüzden istesem de herkesi çağıramayacağım illa birileri bekleyecek. Eğer normalde aranız iyiyse bence hayatta böyle her şeye takılmamak gerek
Lilasever1 Elisa34 benim değil onun çocuğunun doğum günü çağırmadı dün akşam yapmışlarda bugün günü :)