Gezginkisisi Berna7 benim bebeğim de 3 buçuk aylık. gündüz hep kucağımda uyuyor. Yerine koyarken gözleri şak diye açıyor. Artık uyut, yatağa koy, anında açsın gözü,kaldır, uyut yatağa koy, açsın gözü derken kaç defa uykuya döndürüp yatırıyorum bilmiyorum. 😕