Ben de sağarak veriyorum 3 ay bitti bol su ve uyku da arttırıyor sütü onun haricinde Dilruba Demirezer çayı humana çay bestlak damla vs kullandım ama artık çok kullanmıyorum geldiği kadar gelsin zaten 6 ay sonrasında gözüm yok kızım çok da iştahlı değil mama verir oldum son zamanlarda sıklıkla