Busram14 Bebeklerde yürüteç kullanımı 4-16 ay arası deniyor uzmanlara göre. Bebeğim 3 aydan beri kendini yukarı çekip adım atıyor kullansam kenik gelıişimi için yanlış olur mu durmak istemıyor sürekli yürümek ayakta olmak istiyor
Nazlican Busram14 7 aylıktı o da artık baş edemediğimizden aldık. Ben 4.ay cok erken diye düşünüyorum çünkü tam kendilerini tutmadan, oturamadan tavsiye edilen bir şey değil. 4 ay diye nerede gördüyseniz yanlıstır :)
NurY Busram14 daha çok küçük bence bekleyin yedinci ayda falan koyarsınız zaten çok durmuyorlar yoruluyorlar
guzelbebegimmmm Busram14 3 ay çok çok erken. Kızım 7 aylık yeni yeni koymaya başladım. Zaten beli sırtı ağrıyor çokta duramıyor. Hele ki 3 aylık hiç olmaz
Fenty Busram14 Bebeklerde yürüteç kullanımı 4-16 ay arası deniyor uzmanlara göre Bunu hangi uzman diyor acaba? Bebeğin kendini dik tutması gerekiyor bunun için ayaklarıyla da baskı vermesi 3 aylık bebeğin yürüteç gibi ağır bir şeyi itmesi çok zor bu bebeğinizi zorlamaktan başka bir işe yaramaz.
Busram14 Fenty bana da garip geldi ve saçma ondan yazdım ben mi yanılıyorum zaten yürüteç önerilen biriey değil
Sezendolmus Busram14 canım daha dur 😀 4,5 aylık olsun bari benimki 9 aylık wc girerken yemek yaparken koyuyorum onda bile vicdan yapıyorum 😀
Elisa34 Busram14 daha erken bize 7 ay bile erken 9 cu ay demişti önermiyorum yürüteci dedi iki doktorda ama 7 ci ayda koydum 😄
Cihangiravc Busram14 benimki 5.5 aylık 2 dk 3 Dk falan koyuyorum durmuyo çünkü sıpa lavaboya falan gideceksem koyuyorum rahat oluyo aşırısı zararlı bence ama seninki çok küçük daha canım
Demeteymenim Ayinda yavas yavaş gunluk 5 10 dk seklinde koymaya baslamistim suan 7 aylik nadiren kullaniyoruz arada ☺️
Ebruynlmz Busram14 ben iki yavrumdada kullanmadim doktorumuza sormustum bacaklari icin hic saglikli degil kendi yurumesini bekleyin bacaklar egri olabilir demisti. 3 cu hamileligim bundada kullanmicam🥰