Kızım,Allah bağışlasın❤️,Yeni huylar edindi)İstediği olmayınca Yediği yemeği bAna gıcık olsun diye yere döker.Bir nevi istediğini vermezsem tehdit ediyor beni)nerden aklı eriyorsa İşte🙂Bende sabah kızdım baya Ama banamısın demiyor.asla benden korkmaz)Hiç kızmadığım için belkide napsa Hep bişey olmaz kızım anne temizler ,anne düzeltir dedim.2yaş 3aylık)keşke aZcık biraz diyorum çekinse