elfsnmz-141 Bebeğim arada yaptığım mamayı emmiyor ısıttığım mamayı tekrar verebilir miyim ısıtıp ya da dolaba kaldırsam yapan var mı acaba?
Deletedmom_21 elfsnmz-141 mama isitilmaz ve bekledikten sonra tekrar verilmez mama cabuk bozulan bir sivi
Umayinannesi21 elfsnmz-141 bize doktorumuz dolaba koyun 2 saat içinde kaynamış suyun içine oturtup ısıtıp verebilirsiniz demişti ama benim içime sinmiyor
Serife_acrrr elfsnmz-141 ben sma kullaniyorum bende isitiyorum zaten arkasında da yazıyor bekleme suresi 5 saat diye koyduğum ölçüye göre değişiyor bekleme saati ama ben isitiyorum ya yoksa benimki çok az iciyor buzdolabı köy sonra ısıt bişey olmaz
Derya2118 Mama 1.5 saat içinde tekrar verilebilir deniyor ama ben hiç vermedim direkt maamyi döküyordum ne olup olmayacağı belli olmaz direkt bakteri üretir diye düşünüyorum
hilalhsnygt Umayinannesi21 Sanırım bu uygulama mama hiç içilmediyse oluyo, mesela mamayi yaptik ama bebek uyudu ya da icmedi hic icilmediyse 24 saate kadar dolapta bekletilebiliyor
hilalhsnygt kirmizibasliklikiz_ Herhalde icine hava kabarcigi yada baska bisey kacmadigi icin diye dusunuyorum, internetten araştırınca da bu bilgi çıkıyor
Asldrk elfsnmz-141 bende bu konuda şüpheliyim bebeğim içmedi hiç uyudu ama 15 dk sonra kalktı bende biberonu sıcak suda az bekletip verdim sonra korktum ama kusması falan hiç olmadı
Noname21 elfsnmz-141 hayi lr 30 dakika durur ama bayat mama vermeyin bence içmediği zaman hep döktüm ben