Herkese merhaba, 3 ay 26 günlük oğlum var. 2 hafta öncesine kadar gece uykusuna kendi kendine geçen en fazla iki kere uyanan bebeğim şimdi sürekli uyanır hale geldi. Her uyandığında emmek istiyor. Gündüz uykuları normalde de çok düzenli değildi ama şimdi daha zor uyutuyorum. Gündüze alışkınım ama gece 1 buçuk iki saatte bir kalkar hale gelmek çok zorlamaya başladı. Benzer durumu yaşayan var mı bu 4. Ay atağı olabilir mi? Yaşayan varsa bu durumu nasıl çözdünüz?