Ya kızlar bi bakıyorum sürekli bebemin burnu tıkanıyor açamıyorum. 3 4 saate doluyor . Postlarıyla dolu. Cidden bizimkide öyle… çok zor hiç sevmiyor açtırmayı. Ne kadar açsam o kadar doluyor sanki… peki neden? Neden bu kadar burunlar tıkalı. Bizimkinin baya 4 5 aydır böyle bir sorunu yoktu. Neden kışa girişte başladı yine. Geçen sene. Kış o kadar çektik ki şu burun dolmasından. Üşütttklerinden mi oluyor? Bulaşıcı bişey mi? Anlamadım gitti…