Nereleregidem
İlk 3 Ay da bebekleri uykuya geçiren ve sakinlestirip uykuda kalmasını sağlayan melatonin hormonu salgilanmaz. Ve 4.aya kadar sirkadiyen ritmi oluşmuş değildir.
Olabildiğince kucağınıza uyutmaniz onun güvende hissetmesine yardımcı olur sizde daha az zorlanirsiniz.
Henuz alışır buna bağlanır başka şekilde uyumaz gibi düşüncelerle kendinizi boğmak için çok erken
Asıl şimdi sallamaz,nkuckata ziplatmazsaniz daha iyi olur.
Ve Suan biraz sese ihtiyacı var. Sessizlik yenidogan bebekleri rahatsız eder. Uyku için anne karnı sesine benzer sesler açabilirsiniz. Hatta radyo sesinde müzikle bile daha rahat uyuyabilir.
İsterseniz deneyin.
Birde suan en fazla 1 saat uyanık kalabilir daha fazla uyanık kalmadığından emin olun
2 Ay için 1saat 15dk
3 ay icin 1 saat 30 dk
4 Ay için en fazla 1 saat 45dk
Sonrasında adrenalin ve stres hormonu olan kortizol hormonu salgilanir ve Bebek bu durumla başa çıkamaz. Ağlama krizleri sakinlesememe bundan kaynaklıdır.
Hersey yoluna girecek. ne yapmaniz gerektiğini bilin yeter.