Balliiii her bebek çok çok farklı bebeğin nasıl uyumak hangi saatlerde uyumak veya hiç uyumamak istiyorsa onu yap onun isteğine göre davran emin ol her geçen gün biraz daha iyi oluyorlar onlarda bebek sonuçta onlarda kendince haklı bizler gibi kendilerini ifade edemedikleri için çok doğal böyle davranmalarıı. Pozitif olalım 🙏🏻