Nurhan88 Svdnr şuan için yapacağın en iyi şey sıcak su içine oturmak hafifletir baya bide prodoc diye bir krem vardı tam olarak ismi yanlışta olabilir eczacı bilir zaten o çok iyi gelmişti birde kantaron yağı ama şuan için en etkilisi sıcak su
MasaLiyam Svdnr benimde var şuan yeni doğum yaptım dikişlerim de var ama doktora gittim bana da krem verdi kullandığım gibi şükür ağrılarım geçti procto -glyvenol 30 gr ama siz yine de doktorunuza bir sorun.
Ceyda_94 Svdnr cok gecmis olsun😕bende cok cektim hala da cekiyorum kabiz olursam.. proctolog kremi denemistim bende ama asil iyi gelen proctolog fitil di. Ayrica kantaron yagi kullaniyorum ve bol bol sivi tüketmelisin.
Esinozbdk Kortos diye bi krem var doktorum önermişti hamileliğimde ve sonrasında onu kullandım basur geçmiyor ama acısını hafifletiyor en azından işime yaramıştı
Miniminnak22 Bi eczanenin camında Basura Patlıcan Sapı diye bi yazı görmüştüm gülüp geçmiştim. Ama annem denedi ve gerçekten rahatladı. Bi araştırın isterseniz