yigitberil hayır şöyle bizim nöbetler 1 dakika falan sürüyo eğer 10-15 dakikadan fazla sürerse beyinde hasar bırakabilir dediler. Biz çok doktor gezdik en son şu bilgiyi aldık eğer bir bebek 1 yaşından önce atak geçirdiyse bu tekrarlayabilecek olan bir hastalık 5-6 yaşlarına kadar olabilir dediler. 6 yaşından sonra tekrarlamaz. Önemli olan geçirdiği atağın süresi