Cerenaras14
Memeyi ağzına alıp emiyor kısa bir süre sonra bırakıyor ise gazı var bundan kaynaklı meme reddi yaşıyorsunuz.Doktounuzla konuşup bir gaz damlası bir şey kullnamanizi oneririrm.her seferinde 2 dk ,3 dk bile emse sürekli emzirin 2 ay ben öyle çektim.Bebegim biberon da almıyordu sizinki alıyor mu bilmiyorum l.Zor bir süreç inanıyorum ama geçiyor sabırlı olun benimki geçti