T-annesi Benim 50 günlük bebeğim memeyi kendi bırakmıyor o yüzden ben tek memeye 20 dk , toplam 40 dk emziriyorum. Sizce fazla mı ? Çünkü çoğu zaman emzirdikten sonra çıkartıyor , siz kaç dk emziriyorsunuz
Gulcanege T-annesi benim ki 20 günlük bıraksam hiç ayrılmaz memeden. Uyuyakaliyor artık öyle ayrılıyor. Şu an sadece orada güvende hissediyorlar o yüzden uzun süre emmesi normal. Zaten aktif olarak ememiyor çenesi yoruluyor duruyor sürekli.
Gulcanege T-annesi inan dk tutmuyorum ama çok uzun belim ağrıyor kolum uyuşuyor. Mesela şu an yine memede uyku haram bırakınca yarim saat sonra uyaniyo yine istiyo mama vermek de istemiyorum