AylaElisaa Arkadaşlar doğum yapalı bir ay oldu ama karnımda ve bacaklarım da çatlaklar var nasıl geçer çözümü olan ya da krem kullanıp memnun kalan varsa yazabilir mi ?
KaptanMarvel AylaElisaa Benimde vardı ama zamanla kendiliğinden geçti gibi oldu şuan belli bile olmuyor dibine girmedikçe
berkinannesi_ AylaElisaa bende doğum yapalı 2,5 ay oldu üst taraf çatlaklar biraz beyazladı da alt karın çatlağım kahverengi aranızda böyle olan var mı
incitanem3 AylaElisaa neler neler denedim geçmedi internette Serap beauty var uygun fiyata jel ve krem selülit iyileştirir ve çatlak gideriyor inanmadım alırken ama deniyim dedim ve inanılmaz geçirdi selutlit çatlak yarıya indi resmen
yenibirgun KaptanMarvel hani böyle çukur görüntüsü var ya o hafifliyor mu benim karnımda çok az oldu düz bakınca belli bile olmuyor ama yan durunca şerit çukurumsu görünüyor
KaptanMarvel yenibirgun Evet kayboluyor canım işte zamanda galiba karın deri falan geriliyor ondan sanırım ben özel bir şey yapmadım