Kızlar 1 haftadır annemde kalıyorum ogluma hatta 2 ogluma da cok yedirdigimi söylüyor ama ben cok yedirmiyorum kendileri ne zaman kalkmak isterlerse sofradan o zaman kalkıyolar
Smdi size ögün leri yazıyım bana akıl verin lütfen
1 yasında ki ogluma her sabah 1 tam haslanmıs yumurta yanında 1 dilim bebek ekmeği 3 4 zeytin 1 küp beyaz peynir 1 yemek kasıgı pekmez (bu kahvaltı gün gün değişiyor tabi ki)
Öglen 1 kase corba 1 1 bucuk kepçe ekmekli içiyor
Ara ögün her gün kesinlikle 1 cesit meyve (muz, hurma, kabak) gibi
Akşam sebze veya et yemeği 1 tabak
Yanında 1 kase yogurt
Gece yatmadan 1 kase pirinc unu
Ve ne zaman isterse de emiyor devamlı gece boyu da İstedigi zaman emiyor
2bucuk yasında ki oglumda 4 saati gecmeden devamlı besleniyor
Ben asla oturun yiyin demiyorum büyük oglum kendi söyler acıktıgını kücükte mızmızlanır o zaman hazırlarım saatte hiç bakmıyorum ama genel olarak ögün atlamıyolar
Annem cok yediriyosun devamlı mutfaktasın diyerek cok üstüme geldi bunaldım eve gitmemek için zor tutuyorum kendimi