Hilalll9595 evet yoktur dedim ve hala arkasındayım. Sizin yaptığınızda kesinlike uyku eğitimi değil siz olması gerekeni yapmıssınız normal olanı yani ve buna uyku eğitimi nasıl diyorsunuz anlamıyorum. Uyku eğitimi neden verilir? bir çocuk sallanarak, kucakta veya memede uyuyordur kendi başına bunları keserek uyusun diye verilir. Siz direk doğduğu gibi kendi kendine uyutarak başlamışsınız. sonradan değişmemiş ki. Anlatmak istediğimi umarım anlamışsınızdır. Birde her cocuk farklı olduğu için kimisi sallanmayı kimisi anne memesinde huzur bulup uyumayı seviyor bunlardan çocukları kesip strese sokmakta uyku eğitiminin eziyetinden başka bir şey değil. Bazı bilgilerim yetersiz kalabilir size prema sundari yi öneriyorum lütfen youtube da uyku eğitimi videosunu izleyin.