Merhaba. Kızım 25 aylık yanımda yatıyor memeden ayrıldık ama hala bir yatıyoruz beşiğinde yatsın istiyorum nasıl yapabilirim. Dün gece yatmıştı ama gece de 3 4 kere ağladı almadım yanıma. Bu gece yattı uyudu ama ağlayıp kalktı bizim yatağa çıktı. Artık beşiğinde uyusun istiyorum. Önerileriniz nedir. Sizler nasıl ayırdınız