Merhaba
Aranızda ebe olan veya tecrübeli olanlara sormak istiyorum.
Ben hiç istemesemde sezaryen doğum gerçekleştirdim. Bebek makat geliş olduğu için.
Hastaneye su gelmesi sebebiyle gittiğim için acil sezaryen oldu. Hastaneye vardığımda 3 cm açılma vardı sancı yoktu. Ebe kontrol etti eliyle sonra sancılar başladı.
Sorum şu: ebe alttan baktığında eliyle bebeğin pozisyonunu anlayabilir mi ? Yani aklımdaki soru şu acaba bi ihtimal vardıda bekleseydim döner miydi? Yani buna çok üzülüyorum. Sezaryende çok zorlandım sonrasında iyileşemedim 2 ay kadar bu sebepten bebeğede adapte olamadım depresyon yaşadım çok üzülüyorum neden böyle oldu diye.
Arkadaşımın bebeği sancılarla son dakika dönmüş bende bekleseydim keşke diyorum. ☹️