Kızlar 3 yaşında bir kızım var . Bundan 1 hafta öncesine kadar o kadar güzel konuşurdu ki kelimeleri tam net herşeyi bilen ve sürekli soru sorup öğrenmek isteyen bir kızım vardı 😓 Abartısız diyorum görenler bile onu sürekli konuşturmak isterdi . Ama 1 haftadır kızım kekelemeye başladı . Kelimeler ağzında çıkmıyor yada söyleyene kadar 4 5 defa tekrar etmeye çalışıyor . Ve ben inanılmaz derecede kafama takıyorum . Başına gelen var mı böyle bişey 😓 Ne yapabilirim 😓