ilaydakmlv Sütten kesilme gibi bir durum yok regl olduğunuzda. Sadece regl süresince hormon değerinizden dolayı o doluluğu hissetmezsiniz çünkü süt üretiminiz bir tık yavaşlar. Ama bu çocuğunuz aç kalacak ya da sütten kesileceksiniz demek değildir. Regl bitiminde eski haline döner. Ben 1 aylıkken regl olmuştum. Sütün kesilmesiyle bir ilgisi yok.