Bebeğim son birkaç gündür çok huzursuz. Sürekli kucakta olmak istiyor bıraktığım an ağlamaya başlıyor normalde memede çok vakit geçirirdi ama şu birkaç gündür emmek istemiyor sürekli etrafı izliyor ben yanından uzaklaştığım an ağlamaya başlıyor uyuduğu zamanda ağlayarak geri uyanıyor acaba atak haftasında falan mı aynı durumu yaşayan anneler var mı