Kızlar merhaba 35 gün önce sezeryan ile doğum yaptım kesik yerimde az da olsa bir enfeksiyon olmuş ama doktorum korkulacak durum değil dedi 3 4 gündür de ara ara kan pıhtısı geliyor açıkçası korkuyorum 😦 başına gelen var mı ? Acaba içimiz temizlendiği için mi böyle oluyor