Esraabrklug Vajinasindan beyaz akıntı geliyo çok az yani altını açınca koku da var nedendir bu geçer mi daha 30 gunluk .ne yapmam lazım vajinasının içine de karışamıyorum acaba temizlesem mi iç dudağı da ???
0641 Esraabrklug o normal canım yenidoağan bebeklerde oluyor cok hasta gördüm öyle ama için rahat etsin diye doktora götür bence
Asyaglck Esraabrklug ilk bir kaç ay benim kızımda da olmuştu bizde korkmuştuk da zamanla geçti su an 6 bucuk aylığız hiç olmuyor artık
2prensesannesii Esraabrklug benim kızımin kan renginde ilik gibi gelmisti tam doktor muane ederken, doktor gördü normal hormonlari yerine geliyor dedi.
Asyaglck Böyle vajinası kirli gibi değil mi iç tarafı onu banyo yaptırırken temizlerdim ben başka türlüsüne korkardım
birnarsever Esraabrklug Bizimde oluyordu canım. Akıntı bazen açıyordum çiş yapmasa bile oluyordu. Bazen kanda geliyordu. Doktora götürdüm normal dedi. Ama her bebek aynı olmayabilir için rahat etsin doktora götür.