İyi geceler bayanlar ben ikinci bebeği istiyorum 5aydr ama olmadı marta ilk cocugumu sütten kestim ama hala memeyi sıknca süt geliyo doktora gittim bu mu engel diye prolaktin e baktı düşük bu dedi dahiliye şimdi sorum şu prolaktin düşük olup ama memede süt varken hamiel kalınır mı başına gelen var bu sornn