Merhaba hanımlar oğlum 4ay 20 günlük sadece mama ile besleniyor 3 saatte bir 150 ml içiyor. Uykusu düzene bindi çok şükür gece uykusuna geçtikten sonra rahatsızlığı yoksa pek uyanmaz. Geceleri 4 saatte 1 veriyim diyordum ama yine uyanmiyor uyku beslemesi yapiyorum. Sizce devam etmeli miyim, uyandirmamali miyim? Uyandirmazsam 6 saat bile uyuduğunu gördüm çok uzun geldi bu süre bana. Ayrıca durum böyle olduğunda kendisi mamaya uyanırsa aşırı derecede hareketli oluyor ve uykusu kaçıyor 1 saati geçiyor tekrar uykuya dönmemiz bu da beni çok yoruyor. Sizce gece beslemesi icin saat kurup mama vermeli miyim uyanmasını beklemeli miyim ya da beslenme saatini uzatmalı miyim 4 saat iyi mi tecrubelerinizi dinlemek istiyorum 🙏🏻🙏🏻