Arkadaslar Ebrar Guner bebegimiz smat1 hastasi bilenler biliyordur ve durumu cok agir kampanya 81 de suan cok az kaldi nolur bu bebegimizin sesini duyuralim 5 lira da olsa bagislarinizi esirgemeyin durumu gercekten cok agir aglayarak canli yayin yapiyo gonulluleri gece gece cok kotu hissettim kendimi😔nolursunuz gormezden gelmeyin en azindan cevrenizle paylasin bagis yapacak olanlardan rica ediyorum dekontunu ebrarin sayfasina dm den atin yuzdelikler dekontlarla hesaplaniyor cunku