Kızlar selam biz doğumdan beri Konya’da annemlerdeyiz bugün Adana’ya evimzie geldik ama Adana aşırı sıcak bebeğim resmen ağlıyor üstünü çıkarınca susuyor uyuyor zibinla yatmak istiyor ama korkuyorum usurmu sizce çok sıcak yerlerde yaşayanlar ne giydiriyorsunuz