Merhabalar, kizim ocak sonunda 1 yasinda olacak. Ani kalmasi icin şık, zarif bir dogumgunu hazirlamak istiyorum. Sizler hazirladiginiz partilerden foto eklerseniz cok sevinirim. Mesela
🌼Hangi renkleri tercih ettiniz?
🌼Bebeginizle uyumlu olacak sekilde esinizle siz nasil giyindiniz ?
🌼Ne gibi ikramlar hazirladiniz ?
Simdiden herkese teşekkürler🌸😊