Brcsrkn ilk çocuğumda çok fenaydı. Yemek saati savaştı. 5 yaşına kadar yaşayacak kadar yedi. Aşırı zayıftı.
Ne zaman ben peşini bırakıp ister ye ister yeme dedim, o zaman sevdiği şeylerden az az yemeye başladı. Hala çok seçici, vejeteryan besleniyor ama karışmıyorum. (12 yaşında)
İkinci de sadece blw yaptım. Koydum önüne kendi yedi. Yemezse de kaldırdım. Sonraki öğün yine aynı şeyi sundum. Az az tadına baktı. Şimdi 2 yaşında en azından doyuruyor kendini.