Merhaba05 O zamanlarda kelimenin tam anlamıyla beslenemedim diyebilirim. Gerçek anlamda sadece sıvıyla beslendim ilk 15 gün. Ve sıvı dediğim sadece soğansız, baharatsız, yağsız yoğurt çorbasıydı. Doktorum ilk 10 gün sıvıyla beslenmemi önermişti. Bende biraz abartarak gaz yapacak olan her şeyi kesince ortada meyve suyu ve yoğurt çorbası kalmıştı bir tek. Aşırı kilo verdim, metabolizmam ve bağışıklık sistemim çöktü. Buna rağmen sütüme hiçbir şekilde yansımadı. Akışın fazla gelip boğulma tehlikesi yaşadığı oluyordu bu yüzden çoğu zaman yatarak emdirmek zorunda kalıyordum. Ağlayarak emdiriyordum her 1.5-2 saatte bir. Ayrıca bu gaz sıkıntısı 2 aya kadar devam etti ve o 2 ayda da aman daha fazla gaz yapmasın diyerek yine aç dolaştım. Şuan istesem de yemek yiyemiyorum adam akıllı. O yüzden gaz olacağı varsa bir şekilde yine oluyor bebeğinizde. Siz yeme ve içmenizden taviz vermeyin.
Lohusalık psikolojisi çok kötü oluyor. Ailem yemek ye diye bağırırken ben inatla gaz yapacak kızıma diyerek meyve suyu içiyordum. Çok kötü ve sağlıksız bir durum. İnşallah siz rahat bir şekilde atlatırsınız.