Beşiğin fotosunu yukleseydin daha güzel öneri sunabilirdik, mesela bizim besigimiz yatak olabilen besiklerden di ben üst kısmını çıkartıp yere indirdim,o şekilde uyuyor, onune birde minder koydum, kafam rahatladı yoksa düşecek diye benide korku sarmıştı 
