ervakusunannesi Kızım bugün 2.ay aşılarını oldu, tetanoz ve karma aşı. Aşırı uyku halinde geldiğimizden beri uyuyor. Sadece acıkınca uykusunda ağlıyor alıp emziriyorum gaz bile çıkarmadan geri uyuyor. Normal mi böyle olması? Sersemledi yavrucum
Edd2520 ervakusunannesi ateşini ölçebilrisinşz ihmal etmeyin huzursuz olmasa da. Başı bebeklerde de tam tersi oluyor şanslısınız sanırım :))
Hkshkshsk ervakusunannesi normal canım uyku hali ateşini takip et biz aşıyı yaptık sabah 10 da sevindim ateş olmadı diye gece 11 de ateş yaptı hatta 3 gün sürdü ve ay içinde ara ara ateş yükseldi kolunda asi yerinde iltihap gibi olurusa asi yeri sakın sıkma ve dokunma doktor bize ozaman öyle demişti
Besraesin ervakusunannesi ay ne dua ettım bızde bugun ası olduk 2. Ayımız eve geldıgımızde uyudu acıkınca bı agladı 2 saat ılk defa bebegım o kadar agladı şurup vermıstı doktorumuz ondan ıcınce rahatladı cocugum suan iyi atesımız yok 36-37 lerde inşallah agrısız atessız atlatırız üstüne üstlük atak haftasındayız
Cemre_-53 ervakusunannesi normal ateşini kontrol edin sık sık çok kalın giydirmeyin ertesi gün bisey kalmayacaktir
ervakusunannesi Besraesin bizim de atak haftası kötü denk geldi 2 gündür çok huzursuzdu diye düşünürken bugünkü uykusu iyi geldi valla bize de çok şükür, maşallah. Ben de uyudum onunla baya gündüz 😂😂