Kızlar oglum dogdugu günden beri çok şükür emziriyorum bir ara mama vermek durumunda kaldım ama hiç birini almamıştı yine başlamak zorundayım sadece geceleri uyurken 1 2 defa versem alıştırabilirmiyim hangi mamayı kullanıyorsunuz tavsiyeniz varmı acaba