Oğlumda da sprey ve alerji ilacı kullandık işe yaramadı ağlayarak uyanırdı,horlardı.Nefesi kesilirdi yemek yerken de ağzı açık yerdi.En son 3 yaşında doktor ameliyata karar verdi çok korktuk narkoz alacak diye ama hiç korktuğumuz gibi olmadı ameliyat sonrası sıvı beslensin dedi oğlum kalktığı gibi pide yemek istedi 😂😂 şu an çok iyi şükürler olsun horlaması yok uykudan kalkması yok 3,5 yaşında şu an.