kardelen123 idrar yolu enfeksiyonu icin antibiyotik aliyorum 4 gun oldu hala ayni gecmedi dogal onerebilceginiz seyler war mi birde emziriyorum
Umutfaik kardelen123 Tek ilacı su içmeniz. Olabildiğinizce su için idrara çıkın. En etkilisi bu. Ben de de idrar yolu enfeksiyonu var. Tek ilacı her gün düzenli olarak bol su içmek