MNMD İyi geceler. 2 yaş ve üstü çocuğu fıtık ameliyatı olan var mı acaba ? Süreç nasıl ilerliyor ? Oğlum 2 yaşında ve 2 gün sonra fıtık ameliyatı olacak ve çok tedirginim. Bilgisi olanlar yazabilir mi ?
Cigdemino MNMD Merhabalar kızım 3 yaşında sayılır ve yarın ameliyat olacak. Ben de postlara baktığımda hep küçük bebekler olmuş. Siz oldunuz mu? Süreciniz nasıl geçti ben de çok endişeliyim