Lavinerva Merhabar 15 aylık bebegimin azı disi yaklasik 2 aydir siş. Normalde ne kadar buyur bu şislik bilmiyorum ama brbegiminki bana biraz fazla gibi geliyor sizce bu durum normal mi. Disi de henüz patlamadi yasadiklarimiz normal mi