3 yaşında başladı. 2 yaşında başlatmak istemiştim ama teyzem izin vermedi.
Şimdi çok mutlu.
Arkadaşları var, kankası var, anlatacak çok şeyi var, sebze yiyor, yediği şeylerin neyin yararlı neyin zararlı olduğunu biliyor. Bunlar evde de öğretebilecek şeyler belki ama ortamda kendi yaşıtı arkadaşları olunca iş değişiyor. 2 yaş bi tık erken olabilir ama 3 yaştan başlatılabilir. Ben 3 yaşında verince herkes çok erken önünde çok uzun yıllar okula gidicek gibi dönüşler aldım. Bütün Avrupa ülkelerinin çocukların kreşe başlama yaşı 2. Bitek biz kıyamıyoruz evlatlarımıza. Doyasıya oyun oynadığı, paylaştığı, hayvanı, doğayı sevdiği bir yer ne kadar kötü olabilir. Ben çok memnunum gönderdiğim yerden 🌿