Ezelsara canım öncelikle geçmiş olsun ben 37+3te kendi isteğimle sezeryan oldum oğlum 12 gün kaldı küvezde solunum sıkıntısından dolayı, korkma hiç bir şey olmaz, bebeğin için iyi olmaya bak, ben hep kendimi motive ettim güçlü oldum sütüm gitmesin die hergün süt götürdüm şimdi 7 aylık oldu,bu günler geçicek 🌸